Od samego początku kolonia boryka się z trudnościami. Nawet bez wpływu Wiedźm, próba osiedlenia nowych obszarów okazała się wyjątkowo trudna. Niemniej jednak, kolonia musi podjąć wysiłek okiełznania dzikich terenów za obroną palisady. Tamtejsze zasoby są kluczem do przetrwania. Pomimo że okoliczne bagna obfitują w dziką zwierzynę i są bogate w surowce, otacza je nieustająca mgła. Wszelkie próby poprawy rolnictwa zakończyły się niepowodzeniem. Zwierzęta stawały się słabe, mleko się psuło, a jaja miały zielonkawe zabarwienie.
Czy pojawienie się Wiedźmy w tej społeczności było jedynie objawem większego, nadprzyrodzonego zjawiska? Czy możliwe jest oczyszczenie okolicy i przekształcenie jej w rozwijającą się kolonię?
Dodatek Za palisadą wprowadza do gry Pagan dwie nowe mechaniki: mrok i oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który korzystnie działa na Wiedźmę, symbolizując jej związek z tą krainą. Można go zneutralizować przy odpowiedniej ilości pracy i energii, a całkowite oczyszczenie karty z mroku przyniesie korzyści Łowcy.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pagan: Tajemnica Roanoke.
Informacje o produkcie
Nr katalogowy
99733
Rodzaj
Planszowe
Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy
2
Max. liczba graczy
2
Czas gry
75 min
Wersja
Dodatek
Wersja językowa
Polska
Wymagania wiekowe
od 12 lat
Materiał
Tektura
Papier / Makulatura
Płeć
Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie
Nie
Baterie w zestawie
Nie
Zasilanie
Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
50 x Karta Łowcy
50 x Karta Wiedźmy
9 x Karta wieśniaków
9 x Karta podejrzanych
4 x Karta scenariusza
3 x Karta podsumowania wieśniaków
30 x Żeton mroku
Instrukcja
Oznaczenia
CE
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Dane producenta
Lucky Duck Games Polska Sp. Z o.o.
Plac Nowy 3/44
31-056 Kraków
Poland
info@luckyduckgames.com
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.