Futurystyczne centrum handlowe
Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic - najważniejsze, żeby klient był zadowolony!
W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
Na czym to polega? Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne - po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy - zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty - wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną.
Informacje o produkcie
Nr katalogowy
SCWEA01PL
Rodzaj
Strategiczne i ekonomiczne
Planszowe
Min. liczba graczy
2
Max. liczba graczy
4
Czas gry
45 min
Wersja
Podstawa
Wersja językowa
Polska
Wymagania wiekowe
od 10 lat
Materiał
Papier / Makulatura
Tektura
Płeć
Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie
Nie
Baterie w zestawie
Nie
Zasilanie
Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
96 kafelków segmentów centrum handlowego
Plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
56 klientów
16 kart atrakcji
14 kafelków atrakcji
4 kafelki wejść głównych
Planszetka parkingów
8 kafelków parkingów
12 początkowych kafelków pieniędzy
12 żetonów balonów
4 rusztowania
Znacznik pierwszego gracza
Pozostałe parametry
Wymiary opakowania: 27.5 x 21.5 x 6.5 cm
Oznaczenia
CE
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 10 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.